Regler

Oprydning af huset ved afleveringer huset


  • Borde aftørres & sættes på plads under hver væglampe. 


  • 6 stole aftørres & stables ved hvert bord.


  • Alt affald ude og inde fjernes(gælder os snus, bræk, smøger m.m.)


  • Køkkenet rengøres (se beskrivelse under "oprydning af køkkenet, inden aflevering")


  • Væggene tjekkes for alhold, madrester, fodaftryk & bræk. rengøres hvis nødvendigt.


  • Toilettet rengøres.


  • alle gulvene fejes & vaskes. (gælder os trappen til 1 sal)


Oprydning af køkkenet, inden aflevering


  • Der skal vaskes op & sættes på plads.


  • Kaffemaskinen rengøres.


  • Komfur, ovn, køleskab & fryser rengøres. (gælder alle 3 køleskabe)


  • Opvaskemaskine tømmes for vand og rengøres (se instruktion på væggen ved opvaskeren).


  • Alle glas og bestik skal aftørres efter opvasken for at modvirke skjolder.


  • Gulvet fejes.


  • Gulvet vaskes, hvis det er beskidt.


  • Evt. ituslået porcelæn eller andet sættes på køkkenbordet, så optælling kan foretages ved lejemålets afslutning.

Rygning


Huset er røgfrit!


Rygning kan ske foran huset, eller i baggården med dertil indrettet askebægre


De gyldne regler

Ved ekstra rengøring opkræves der 500kr i timen.

HUSK - når du lejer huset.


Vis hensyn til naboerne. (ingen toiletbesøg, flasker / dåser, lejeplads m.m. i haverne eller på tagene)


Luk vinduer & døre kl. 22.00. Efter kl. 22.00 foregår festen inde, samt i gården. (døren til gårdspladsen skal os være lukket)


huset er max godkendt til 120 personer ialt.


Der må ikke overnattes i huset!


Lejeren hæfter for evt. skader & ødelæggelser.


Inden du forlader huset kontroller da venligst at alle vinduer og døre er lukket og låst også bagdøren.


Nøglen afleveres ved at smide den ind af brevsprækken i forsamlingshuset

Tillæg til ungdomsfester


For at vi alle, i som lejer, vi som udlejer & forsamlingshuset naboer, får en god oplevelse når i lejer vores forsamlingshus til ungdomsfester. Har vi lavet nogle enkle ekstra spilleregler for ungdomsfester.


  • Der SKAL være mindst 6 forældre ansvarlige personer tilstede under hele festforløbet. En god tommelfingerregel er, 1 ansvarlig voksen pr. 10 festdeltager er passende.


  • Der kræves underskrift,  samt telefonnummer fra 2 af de forældre, som står for ansvaret under festen.


  • Nøglen kan kun udleveres til en forældre.


  • scenetæppet skal være trukket fra under hele festen,  så vi minimere risikoen for at der kommer noget på tæppen eller det bliver revet ned.


    Ved klager fra naboer kan der forekomme kontrolbesøg fra bestyrelsen & vi forbeholder os retten til at lukke festen, hvis tingene ikke foregår hensigtsmæssigt.

    Tryk på chat ikonet over i højre side, så kan du komme direkte i kontakt med os.

    Sponsorer

    Ønsker du også at støtte med en reklame,

    så kontakt vores kasserer

    Ulla Larsen på 

    kasserer@tommerupforsamlingshus.dk

    prisen er 1000,- årligt

    IMG_2824
    IMG_2821
    IMG_2741
    IMG_2740
    IMG_2739
    IMG_2737
    IMG_2732
    IMG_2725
    IMG_2720
    IMG_2719
    IMG_2716
    IMG_2715
    IMG_2918