Regler

Oprydning af køkkenet, inden aflevering


  • Der skal vaskes op & sættes på plads


  • Kaffemaskinen rengøres


  • Evt. ituslået porcelæn eller andet sættes på køkkenbordet, så optælling kan foretages ved lejemålets afslutning.


  • Komfur, ovn og køleskab rengøres.


  • Opvaskemaskine tømmes for vand og rengøres (se instruktion på væggen ved opvaskeren).


  • Alle glas og bestik skal aftørres efter opvasken for at modvirke skjolder.


  • Gulvet fejes.


  • Gulvet vaskes, hvis det er beskidt.

Oprydning inden aflevering


Sal & scene:

  • Borde aftørres & sættes på plads.


  • Stole stables 6 stk. ved hvert bord,  samt et bord ved hver væglampe (6 stk. ialt)


  • Alt affald fjernes


  • alle gulvene fejes.


  • Gulvene vaskes, hvis de er beskidte.


1 sal:

  • Rummet ryddes op.


  • borde og stole aftørres & sættes på plads.


  • Gulvet & trappe fejes


  • Gulvene vaskes, hvis de er beskidte.

Rygning


Huset er røgfrit!


Rygning kan ske foran huset, eller i baggården med dertil indrettet askebægre


De gyldne regler

Husk iøvrigt


inden du forlader huset kontroller da venligst at alle vinduer og døre er lukket og låst også bagdøren.


bind for skraldeposerne & smid dem i containeren der står i gården.


Tjek pladsen foran huset, samt i gården for evt. skrald og affald.


huset er max godkendt til 120 personer.


Der må ikke overnattes i huset!


Nøglen afleveres ved at smide den ind af brevsprækken i forsamlingshuset

Tillæg til ungdomsfester


For at vi alle, i som lejer, vi som udlejer & forsamlingshuset naboer, får en god oplevelse når i lejer vores forsamlingshus til ungdomsfester. Har vi lavet nogle enkle spilleregler.


  • Der SKAL være mindst 6 forældre ansvarlige personer tilstede under hele festforløbet. En god tommelfingerregel er, 1 ansvarlig voksen pr. 10 festdeltager er passende.


  • Der kræves underskrift,  samt telefonnummer fra 2 af de forældre, som står for ansvaret under festen.


  • Nøglen kan kun udleveres til en forældre.


  • Vis hensyn til naboerne, luk vinduer & døre kl. 22.00. Efter kl. 22.00 foregår festen INDE, samt i gården.


  • Der må max være 120 personer, inkl. de voksne ansvarlige.


  • Køkkenet ordnes, alle gulvene vaskes, stolesæder & borde tørres af,  væggene tjekkes for alkohol & fodaftryk, samt affald & opkast fjernes både ude og inde, inden huset forlades.


  • scenetæppet skal være trukket fra under hele festen.


  • Der må ikke overnattes i forsamlingshuset


  • lejeren hæfter for evt. skader


  • vær opmærksom på at jeres lejemål slutter kl. 04.


  • husk at naboernes haver ikke er legeplads, ej heller cotainer for affald.


Ved klager fra naboer kan der forekomme kontrolbesøg fra bestyrelsen & vi forbeholder os retten til at lukke festen, hvis tingene ikke foregår hensigtsmæssigt.

Tryk på chat ikonet over i højre side, så kan du komme direkte i kontakt med os.

Sponsorer

Ønsker du også at støtte med en reklame,

så kontakt vores kasserer

Ulla Larsen på 

kasserer@tommerupforsamlingshus.dk

prisen er 1000,- årligt

IMG_2824
IMG_2821
IMG_2741
IMG_2740
IMG_2738
IMG_2739
IMG_2737
IMG_2736
IMG_2734
IMG_2735
IMG_2733
IMG_2732
IMG_2731
IMG_2730
IMG_2729
IMG_2727
IMG_2728
IMG_2726
IMG_2725
IMG_2722
IMG_2721
IMG_2720
IMG_2719
IMG_2717
IMG_2718
IMG_2716
IMG_2715