Arrangementer

Tommerup Forsamlingshus vil rigtig gerne være ramme for nogle fælles aktiviteter og arrangementer.

Vi håber på at folk vil støtte op omkring vores arrangementer, så vi kan få en masse hyggelige timer sammen.

hvis i har forslag til fælles aktiviteter eller arrangementer, så må i meget gerne skrive til os på messenger eller email.

Tommerup Kirke og Tommerup Forsamlingshus afholder i samarbejde en intim koncert med Alberte Winding duo.

Sammen med sin mand guitaristen Andreas Fuglebæk, tager Alberte Winding publikum med på en rundtur i sit store repertoire.

Med sin nærværende og inderlige stemme har Alberte rørt både børn og voksne i mere end 35 år – og nu kommer muligheden for at komme helt tæt på denne poetiske og nærværende musik altså til Tommerup Kirke.

Koncerten er primært for unge og voksne, men alle er velkomne.

Dørene åbner kl. 18, og der vil være mulighed for at købe snacks og forfriskninger, som kan nydes under koncerten.

Koncerten varer 60 -70 minutter. Billetpris er kr. 250,-

Biletterne bestilles via dette link

Vi glæder os til en brag af en koncert.

Tryk på chat ikonet over i højre side, så kan du komme direkte i kontakt med os.

Ønsker du også at støtte med en reklame,

så kontakt vores kasserer

Ulla Larsen på